abc.lv skaitļos

Lietotāji online30
Aktīvie uzņēmumi25223
Nozares raksti1280
Ekspertu atbildes3041
Atklās Baltijā lielāko mēbeļu un interjera centru "Spice" : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Atklās Baltijā lielāko mēbeļu un interjera centru "Spice"

Atklās Baltijā lielāko mēbeļu un interjera centru "Spice"
Rīga, 5.nov., LETA. Šī gada 8.novembrī tiks atvērts mēbeļu un interjera centrs "Spice". Tas būšot lielākais šāda veida tirdzniecības centrs Baltijā, aģentūru "LETA" informēja "Spice" un mēbeļu un interjera centra "Spice" direktore Iveta Lāce. Jaunā centra izveidē investēti 20 miljoni eiro (14 miljoni latu), tādējādi kopējās investīcijas tirdzniecības kompleksā "Spice" sasniedz 55 miljonus eiro (38,65 miljonus latu). "Ideja par mēbeļu un interjera preču centru radās, analizējot tirgus tendences - redzot straujo dzīvokļu un privātmāju celtniecību un to, ka, ņemot vērā intensīvo satiksmi pilsētā, cilvēkiem nav ērti iepirkties. Lielas grūtības sagādā visu veikalu apbraukāšana, lai izvēlētos savam mājoklim piemērotāko. Tā radās šis Baltijā unikālais projekts, kur vienkopus izvietoti 40 interjera un mājas preču veikali," stāsta Lāce. 30 000 kvadrātmetru platībā zem viena jumta ir apvienoti 40 gan pavisam jauni, gan Latvijā jau pazīstami mēbeļu un interjera preču veikali. Centra apmeklētājiem vienuviet būs iespēja iegādāties preces mājai, elegantus dizaina izstrādājumus, mēbeles un daudzas citas noderīgas preces mājokļa labiekārtošanai. "Mūsu lielākais izaicinājums ir atvērt Latvijā, Baltijā un Eiropā jaunus konceptveikalus. Mēbeļu un interjera centrā "Spice" savus pirmos konceptveikalus Latvijā atver veseli 16 nomnieki, daudzi no tiem ir pirmie Baltijā, Eiropā un pat pasaulē. Skandināvu zīmolam "Isku" šī ir pirmā mājas mēbeļu tirdzniecības vieta Latvijā, tāpat arī ASV radītajam zīmolam "The Pier" "Spicē" ir pirmais zīmola veikals Eiropā, savukārt "Esprit Home" atklāj pirmo konceptveikalu pasaulē," stāsta centra direktore. Centrā ierīkoti arī interesanti specializētie veikali, jeb tā saucamie nišas veikali, piemēram, "Baltic Chair", kas specializējas tieši krēslu ražošanā vai "4ROOM", kas piedāvā Baltijas dizainu - gaismas ķermeņus un mēbeles. Tāpat "Spicē" būs savs show-room populārajam itāliešu mēbeļu zīmolam "Natuzzi", kas ir lielākais ādas mēbeļu ražotājs pasaulē. "Spicē" pārstāvēti labākie specializētie logu un aizkaru dizaina piedāvātāji - "Meka" un "Dobur", specializētie gaismas ķermeņu veikali, piemēram, "Hektor Light" un "Delight", specializētie mājas tekstila veikali, piemēram, "Tender" un "Kapuce", kura preču klāstā būs arī Latvijā ražoti lina izstrādājumi. Oriģināla un drosmīga interjera cienītājus patīkami pārsteigs veikals "The One", kas atšķiras ar ekstravagantu un neordināru konceptu un ir unikāls visā pasaulē - veikali tiek dēvēti par teātriem, un pārdevēji tajos darbojas kā aktieri. Daudz pārsteidzošu ideju mājas labiekārtošanai būs atrodamas lielākajā interjera preču konceptā Eiropā - "Kare". Jauno tirdzniecības centru par perspektīvu sava biznesa attīstīšanai uzskata vairāku pasaulē pazīstamu zīmolu un konceptu pārstāvji, kas savu darbību Latvijas tirgū izvēlējušies uzsākt, atklājot veikalu tieši mēbeļu un interjera centrā "Spice". Tāpat jaunajā mēbeļu un interjera centrā ir pārstāvēti Latvijā labi pazīstami zīmoli "Alan Deko", "Rito", "Nakts mēbeles", "Dizaina nams", "Siena", "Ripo", "TiciMan", "Dekora", "Asko/Sotka", "Berghoff", "Innovation", "Ital sofa", "Itehio", "Modern Home", "Paulmann" un "Tender". Lielākā tirdzniecības centra platība jeb 90% atvēlēta 27 mēbeļu un interjera preču veikaliem, bet pārējā telpā ierīkoti pieci mājas tekstila veikali, trīs specializētie gaismas elementu veikali, divi trauku veikali un divi specializēti virtuvju veikali. SIA "Indoor Group" koncerns Rīgā, tirdzniecības centrā "Spice", atklās vislielākos "Asko" un "Sotka" mēbeļu un interjera veikalus Latvijā, kuru kopējā platība būs 5000 kvadrātmetri, aģentūru LETA informēja "Indoor Group" ārējās tirdzniecības vadītājs Niko Romanainens. "Līdzšinējā "Asko" un "Sotka" veikalu darbība Rīgā ir bijusi veiksmīga un zīmoli ir ļoti labi uzņemti, kas ir galvenais iemesls jaunu veikalu atvēršanai. "Asko" un "Sotka" ir bijuši līderi Latvijas mājas mēbeļu tirgū jau piecus gadus ar vairāk nekā 15% lielu tirgus daļu. Mērķis, atverot jaunos veikalus, ir palielināt tirgus daļu līdz vairāk nekā 20%," sacīja Romanainens. Latvijas kopējais mājas mēbeļu tirgus apjoms 2006.gadā bija 70 miljoni eiro (49 miljoni latu), šajā gadā tirgus apjoms tiek vērtēts ap 75 miljoniem (53 miljoni latu). "Indoor Group" koncerns, kurā ir vairāk nekā 100 veikalu, ir lielākais mēbeļu veikalu uzņēmums Somijā. "Asko" un "Sotka" zīmoli ir tirgus daļas līderi arī Igaunijā un Latvijā. Rīgā koncernam "Indoor Group" ir divi "Asko" un divi "Sotka" veikali - Krasta ielā interjera veikali ar 4000 kvadrātmetru kopplatību un tirdzniecības centrā "Alfa" veikali ar kopējo platību 3500 kvadrātmetri. "Indoor Group" apgrozījums 2006.gadā bija gandrīz 200 miljoni eiro (140,5 miljoni latu). Mēbeļu un interjera centra "Spice" attīstītājs ir kompānija "ELL Nekustamie īpašumi", kas lielākoties specializējas biroju ēku, tirdzniecības centru un viesnīcu projektu plānošanā un realizācijā. Uzņēmums attīstījis arī līdzšinējo tirdzniecības centru "Spice". "Analizējot tirgu, secinājām, ka pieprasījums pēc tirdzniecības platībām ir vēl augstāks, nekā sākotnēji cerēts, un Rīgā trūkst piemērotas vietas, kur vienuviet ērti iegādāties mēbeles un interjera preces, tādēļ sākotnēji iecerēto objekta platību palielinājām par 30%, un tagad tā sasniedz 30 000 kvadrātmetrus. "Spice" atrodas stratēģiski izdevīgā vietā, kam ir liels attīstības potenciāls, tāpēc 2008.gadā plānots uzsākt biroju ēkas celtniecību, par kuru jau šobrīd notiek pārrunas ar potenciālajiem telpu nomniekiem," stāsta "ELL Nekustamie īpašumi" valdes loceklis Edgars Miļūns. Līdz ar Mēbeļu un interjera centra "Spice" atvēršanu kopējā tirdzniecības kompleksa platība ir palielinājusies līdz 107 000 kvadrātmetru, un tādējādi "Spice" kļuvis par lielāko tirdzniecības kompleksu Latvijā. Tirdzniecības centram "Spice" ir vidēji 600 000 apmeklētāju mēnesī, un plānots, ka lielākā daļa no "Spices" klientiem apmeklēs arī šo mēbeļu un mājas preču tirdzniecības vietu. Centra darba laiks būs katru dienu no plkst.10 līdz plkst.21. Jau ziņots, ka "Spices" apgrozījums - 2006.gadā bija 56 miljoni latu, bet 2007.gada pirmajā pusgadā 35,5 miljoni latu.
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai