11. starptautiskā mēbeļu izstāde <i>Baltic Furniture Market </i>(2008)
Situācija ekonomikā, tātad, arī mēbeļu biznesā šobrīd ir diezgan sarežģīta, bet dzīvi, kā arī biznesu nevar atlikt līdz labākiem laikiem. Piedalīšanās izstādē nodrošina kompānijas atpazīstamību Latvijas tirgū kā stabilu uzņēmumu. Galvenais piedalīšanās mērķis izstādē ir pārdošanas pieaugums un tā rezultātā ienākumu paaugstināšana. Tiek prognozēts, ka izstādi apmeklēs ne mazāk kā 30 000 cilvēki, kuri būs ne vienkārši ziņkārīgie, bet potenciālie pircēji Daži dati par 2007.gadu Kopējais eksponentu skaits: 160 dalībnieku, no kuriem: Baltijas valstu ražotāji: 36 Baltijas valstu citi eksponenti: 52 Ārvalstu eksponenti: 32 Pārstāvētās valstis: Latvija, Lietuva, Igaunija, Polija, Itālija, Beļģija, Francija, Vācija, Krievija, Čehija, Kipra, Turcija, Zviedrija, Portugāle, Somija Kopējais apmeklētāju skaits: 28 000, tostarp profesionāla industrija - 9500(34%); ārvalstu apmeklētāji - 2500 Izstādes tematika - Mēbeles dzīvokļiem un mājām: guļamistabai, ēdamistabai, viesistabai. - Virtuvei, priekšnamam, bērnu istabām, vannasistabām, kabinetiem, hallēm. - Dārzam. - Publiskām vietām: birojiem, bankām, viesnīcām, atpūtas namiem, bērnudārziem, skolām, frizētavām un skaistumkopšanas saloniem, restorāniem, bāriem un kafejnīcām. - Dekoratīvie interjera elementi: grīdas segumi, apgaismes tehnika, spoguļi un vitrāžas, izstrādājumi no stikla, gleznas, aizkari, gobelēni. - Mēbeļu audumi, furnitūra un komplektējošie materiāli. - Dizaineru mēbeles un interjera dizains. Kopējais izstādes laukums - 9900 m2. Zālē NR. 1 - saloni ar ekskluzīvām mēbelēm, visu veidu un stilu (retro, klasika, avangards, high-tech) korpusa un mīkstās mēbeles, lietas, kuras iederas jebkurā telpā, vidē – dzīvojamā vai sabiedriskajā. Zālē NR. 2 – kompānijas, kuras piedāvā atsevišķus interjera elementus: dekoratīvās mākslas priekšmetus, kuri iederēsies jebkurā interjerā, dekoratīvos audumus, apgaismes priekšmetus un lustras, spoguļus, grīdu segumus, kā arī mēbeļu un interjera dizaineru darbi.