Autosalons <i>Bauhaus</i> stilā
Teritorijā paredzētas autostāvvietas autosalona klientiem, darbiniekiem, remontējamajām automašīnām. Teritorijā, kas paredzēta gājēju un autotransporta kustībai izbūvēts atbilstošas nestspējas bruģakmens segums. Visai teritorijai paredzēts kopējais apgaismojums un autosalona daļai ierīkota fasādes apgaismojuma sistēma.
Arhitektūra Būvapjoma formu kompozīciju nosaka blakus esošo objektu izvietojums, funkcionālā loģistika un gruntsgabala forma. Autosalona zāles stiklotās paralēlskaldņa daļas novietne izvēlēta tā, lai nodrošinātu abu ( WESS Toyota un Wess SELECT BMW ) autosalonu telpisku saderību un veidotu vienotu apbūves vizuālo tēlu. Autoapkopes un diagnostikas telpas novietotas aiz autotirdzniecības salona. Apdares, apdares materiālu savienojumu mezgli un to principiālie risinājumi projektēti saskaņā ar BMW korporatīvā dizaina prasībām.
Autosalona 1.stāvā paredzētas 20 tirdzniecības konsultantu un servisa pieņēmēju darba vietas, savukārt 2.stāvā paredzētas 6 darba vietas administratīvajam personālam un apspriežu telpa. Servisa ēkas 2. stāvā paredzētas servisa darbinieku sadzīves telpas, kam paredzēta atsevišķa evakuācijas izeja. Būvkonstrukcijas Izbūvēti lentveida monolītie pamati. Nesošā ēkas struktūra risināta kā kolonnu–kopņu regulārs režģis ar mainīgu konstruktīvo soli, kolonnas izgatavotas no tērauda un aizpildītas ar dzelzsbetonu.
1. stāva grīdas konstrukcija – uz grunts balstīta monolītā dzelzsbetona konstrukcija. Dzelzsbetona cokoļa daļa izolēta ar putupolistirolu. Monolītā dzelzsbetona pārsegums (2.stāva grīda) armēts ar armatūras sietiem. Nesošās tērauda kolonnas, to virsma gruntēta un rūpnieciski krāsota. Tērauda kopnes atbilstoši aizsargātas. Tērauda sijas ar virsmas gludumu atbilstoši 2A klasei un kopnes – virsma gruntēta un rūpnieciski krāsota. Fasādes stiklojums - Spaiderglaas sistēmas strukturālais stiklojums. Autosalona ārējās norobežojošās sienas – uz tērauda karkasa stiprināta sendviča tipa konstrukcija, izolēta ar minerālvati, ārējās plaknes apšūtas ar KNAUF AQUASTOP šķiedrcementa plāksni, kas ir gludi špaktelēta un krāsota. Tērauda jumta segumam izmantotas profila cinkotas loksnes, tvaika izolācija, minerālvates siltumizolācija, divslāņu hidroizolācija no modificētā bitumena ruļļu seguma materiāliem. Parapetu un lāseņu vertikālo plakņu apšūšanai izmantota KNAUF AQUASTOP šķiedrcementa plāksne, gludi špaktelēta un krāsota, virsējo horizontālo plakņu apšūšanai izmantotas karsti cinkotas tērauda skārda nosegas.
Starpsienas un nesošās sienas izbūvētas no fibo blokiem. Biroju stiklotās starpsienas izbūvētas rūdīta stikla bezrāmju sistēmā ar nerūsējošā tērauda furnitūru. Starpsienas izbūvētas no ģipškartona ar siltumizolācijas pildījumu uz skārda karkasa. Sienu plaknes krāsotas. Auto ekspozīcijas zāles grīda ieklāta ar akmens materiāla flīzēm ar atbilstošu izturības un virsmas raupjuma pakāpi. 2.stāvā darbinieku atpūtas telpu grīdas ieklātas ar linoleju. Sanmazglos – keramiskās flīzes. Visām telpām grīdlīstes no grīdas apdares materiāla. Grīdu plakņu "tīrās virsmas" stāva ietvaros izbūvētas vienā līmenī, neveidojot ailā sliekšņus, izņemot vietas, kur to pieprasa ugunsdrošības nosacījumi.
1.stāvā klientu apkalpošanas zonā piekārtie griesti izbūvēti no ģipškartona. Kāpņu margas izgatavotas no tērauda profilu balustriem un tērauda profila savienojošiem elementiem. Izmantoti šokbetona pakāpieni ar raupju virsmu. Vējtverī uzstādīts grīdā iegremdēts kājslauķu paklājs. Salona grīdā iebūvētajām apkures ķermeņu nišām ir cinkotas un krāsotas tērauda restes. Inženiertīkli Objekts pieslēgts esošajām WESS Toyota autocentra rekonstruētajām ūdensapgādes un kanalizācijas ierīcēm un komunikācijām, kas rekonstruētas atbilstoši jaudas palielinājumam. Tiek izmantota WESS Toyota autocentra gāzes katlu māja, kas ir rekonstruēta atbilstoši jaudas palielinājumam. WESS BMW autocentra siltumapagāde ir nodrošināta, izbūvējot siltumtrasi no esošās katlu mājas.
Elektroapgādes tīkli izbūvēti saskaņā ar Latvenergo CET Ķekavas tīklu rajona TN. Izmantotas esošās WESS Toyota autocentra telefonu centrāles un apsardzes signalizācijas jaudas, tās atbilstoši papildinot. Autors: Sandis Fatjanovs Raksts tapis sadarbībā ar būvniecības firmu PBLC