abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi25307
Nozares raksti1269
Ekspertu atbildes3041
Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma jeb Facebook Ads, neapšaubāmi, ir viens no spēcīgākajiem rīkiem mārketinga stratēģijā, kas palīdzēs ģenerēt jaunus potenciālos klientus jeb leads, procesā palielinot ROI (Return On Investment) jeb peļņu no katra veiktā ieguldījuma, un attīstīt tavu biznesu. Nav arī šaubu, ka Facebook reklāma spēj efektīvi nodrošināt pirkumus vai pasūtījumus. Tomēr iespēja, ka kāds iegādāsies produktu vai pakalpojumu, pirmo reizi pamanot tava zīmola reklāmu, ir diezgan maza.

Lai cilvēki gūtu labumu un pozitīvu pieredzi no tava piedāvājuma, ir nepieciešams nodrošināt vairākus tā dēvētos mārketinga saskarsmes punktus. Lai gūtu panākumus un vadītu klientu no viena punkta pie nākamā, arī platformā Facebook ir nepieciešams strādāt ar pārdošanas piltuvi.

Veiksmīga kampaņa – pareizajā brīdī īstajam lietotājam

Facebook Ads pārdošanas piltuve ir reklāmas kampaņu ķēde, kas paredzēta, lai šī sociālā tīkla lietotājus ievadītu zīmola pasaulē, respektīvi, ceļojuma gaitā pilnīgi nepazīstamus un ar uzņēmuma piedāvājumu nesaistītus cilvēkus pārvērstu par maksājošiem klientiem.

Facebook Ads pārdošanas piltuvi veido vairākas secīgas kampaņas, kurās ietvertas dažādas reklāmas, un tajās savukārt ir iekļauti dažādi piedāvājumi – tie pareizajā brīdī tiek attēloti konkrētai auditorijai.

Facebook ir viens no retajiem mārketinga kanāliem, kas ļauj izveidot pilnvērtīgu pārdošanas piltuvi tikai vienā platformā un mērķēt īstās reklāmas lietotājiem visos saskarsmes punktos. Tā ir iespēja uzrunāt tos, kuri:

  • vēl nezina par tavu zīmolu un produktiem / pakalpojumiem;
  • zina par zīmolu un ir izrādījuši interesi par to;
  • jau ir ieinteresēti – šie lietotāji ir dalījušies ar savu kontaktinformāciju un vēlas uzzināt vairāk vai izmēģināt produktu / pakalpojumu;
  • jau ir tava zīmola produktu / pakalpojumu pircēji jeb klienti;
  • ir lojālie un apmierinātie klienti – tie regulāri iegādājas zīmola produktus / pakalpojumus, kā arī dalās un iesaka tos citiem (tādējādi nodrošinot bezmaksas reklāmu).

Daudzi nepieredzējuši reklāmdevēji izmēģina Facebook Ads kampaņas, taču drīz vien no tām atsakās, redzot, ka izdevumi attiecībā pret ienākumiem ir pārāk augsti vai arī reklāmas neienes pietiekami daudz reklāmguvumu.

Problēma ir tajā, ka šie uzņēmēji cenšas uzreiz pārdot savus produktus pilnīgiem svešiniekiem, lai gan lielākā daļa Facebook lietotāju nebūt nav gatavi veikt pirkumu tikai pēc vienas reklāmas.

Ilgtermiņa mārketinga stratēģija

Banner 280x280

Tev ir jāizprot savi esošie un potenciālie klienti un jāiejūtas to ādā: jānoskaidro, kas tiem patīk un nepatīk, jāizvērtē izaicinājumi, motivācija un daudz kas cits. Tas ir process, kurā dziļa izpratne par klientu ļauj zīmolam izmantot mārketingu, kas var ļoti pozitīvi ietekmēt tā dzīvi.

Facebook Ads ir ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks, taču jāņem vērā, ka ideālas pārdošanas piltuves izveidošana pieprasa reklāmas kampaņu secības plānošanu, izstrādi un pielāgošanu, lai tās spētu izvadīt pircēju no sākumpunkta (izpratnes veidošanās) un rezultēties ne tikai produkta iegādē, bet klienta lojalitātē.

Šī mērķa vajadzībām Facebook Ads piedāvā dažādus noderīgus rīkus, lai pārdošanas piltuve varētu darboties maksimāli efektīvi. Tev ir iespēja parādīt “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši zīmola mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas, kā arī komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem pie reklāmas. Tu vari izmantot Facebook inteliģenci, lai atrastu jaunu auditoriju pēc līdzības ar jau esošajiem klientiem, kā arī precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.

Kāpēc Facebook?

Ņem vērā, ka Facebook ir vieta, kur zīmols var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Šis sociālais tīkls iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem, tāpēc uzņēmums, kas ir pamanāms Facebook ar savu pozitīvo tēlu, paliks atmiņā, pat ja lietotājiem tobrīd tā sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi.

Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.

Attīsti sava biznesa mārketinga stratēģiju, uzticot sava uzņēmuma Facebook reklāmu izstrādi mūsu kompetentajiem speciālistiem!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Speciālistu čekliste elegantai vannasistabai

Speciālistu čekliste elegantai vannasistabai

Meklējot veidu, kā radīt patiesi greznas vannasistabas telpas, kvalitāte un dizains nekad nav bijuši otršķirīgi. “Geberit”, vadošais uzņēmums inovatīvu vannasistabas risinājumu jomā, kopā ar elitāru privātmāju projekta “Kaigan Villas” pārstāvi atklāj elegantas vannasistabas tapšanas noslēpumus, kur pārdomāta būs ikviena detaļa.

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

K. Melnis: Vēja parki iedzīvotājiem un pašvaldībām kļūs pievilcīgāki

K. Melnis: Vēja parki iedzīvotājiem un pašvaldībām kļūs pievilcīgāki

Pagājušās nedēļās izskaņā Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) kopīgā sarunā pulcēja ap 80 potenciālo vēja, saules un hibrīdprojektu attīstītāju Latvijā. KEM iepazīstināja ar redzējumu par ieguvumu nodrošināšanu iedzīvotājiem, kuru īpašumi atrodas vēja parku tuvumā un pašvaldībām, kuru administratīvajā teritorijā vēja parki tiks izbūvēti.

Pielaiko telpu, māju, dārzu

STIPRO: Pielaiko telpu, māju, dārzu

STIPRO: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Uzņēmums „Stipro” ir viens no vadošajiem Latvijas uzņēmumiem skrūvju, būvstiprinājumu un būvniecības palīgmateriālu vairumtirdzniecībā. 2003. gadā tika likts pamats uzņēmumam „Stipro”. Nosaukumā ietverta uzņēmuma būtība – STIprinājumi PROfesionāļiem. Uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir nemainīgas vērtības – saliedēta komanda, produkcijas kvalitāte, precizitāte un profesionāla klientu apkalpošana.