abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi26737
Nozares raksti2320
Ekspertu atbildes3041
Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma jeb Facebook Ads, neapšaubāmi, ir viens no spēcīgākajiem rīkiem mārketinga stratēģijā, kas palīdzēs ģenerēt jaunus potenciālos klientus jeb leads, procesā palielinot ROI (Return On Investment) jeb peļņu no katra veiktā ieguldījuma, un attīstīt tavu biznesu. Nav arī šaubu, ka Facebook reklāma spēj efektīvi nodrošināt pirkumus vai pasūtījumus. Tomēr iespēja, ka kāds iegādāsies produktu vai pakalpojumu, pirmo reizi pamanot tava zīmola reklāmu, ir diezgan maza.

Lai cilvēki gūtu labumu un pozitīvu pieredzi no tava piedāvājuma, ir nepieciešams nodrošināt vairākus tā dēvētos mārketinga saskarsmes punktus. Lai gūtu panākumus un vadītu klientu no viena punkta pie nākamā, arī platformā Facebook ir nepieciešams strādāt ar pārdošanas piltuvi.

Veiksmīga kampaņa – pareizajā brīdī īstajam lietotājam

Facebook Ads pārdošanas piltuve ir reklāmas kampaņu ķēde, kas paredzēta, lai šī sociālā tīkla lietotājus ievadītu zīmola pasaulē, respektīvi, ceļojuma gaitā pilnīgi nepazīstamus un ar uzņēmuma piedāvājumu nesaistītus cilvēkus pārvērstu par maksājošiem klientiem.

Facebook Ads pārdošanas piltuvi veido vairākas secīgas kampaņas, kurās ietvertas dažādas reklāmas, un tajās savukārt ir iekļauti dažādi piedāvājumi – tie pareizajā brīdī tiek attēloti konkrētai auditorijai.

Facebook ir viens no retajiem mārketinga kanāliem, kas ļauj izveidot pilnvērtīgu pārdošanas piltuvi tikai vienā platformā un mērķēt īstās reklāmas lietotājiem visos saskarsmes punktos. Tā ir iespēja uzrunāt tos, kuri:

  • vēl nezina par tavu zīmolu un produktiem / pakalpojumiem;
  • zina par zīmolu un ir izrādījuši interesi par to;
  • jau ir ieinteresēti – šie lietotāji ir dalījušies ar savu kontaktinformāciju un vēlas uzzināt vairāk vai izmēģināt produktu / pakalpojumu;
  • jau ir tava zīmola produktu / pakalpojumu pircēji jeb klienti;
  • ir lojālie un apmierinātie klienti – tie regulāri iegādājas zīmola produktus / pakalpojumus, kā arī dalās un iesaka tos citiem (tādējādi nodrošinot bezmaksas reklāmu).

Daudzi nepieredzējuši reklāmdevēji izmēģina Facebook Ads kampaņas, taču drīz vien no tām atsakās, redzot, ka izdevumi attiecībā pret ienākumiem ir pārāk augsti vai arī reklāmas neienes pietiekami daudz reklāmguvumu.

Problēma ir tajā, ka šie uzņēmēji cenšas uzreiz pārdot savus produktus pilnīgiem svešiniekiem, lai gan lielākā daļa Facebook lietotāju nebūt nav gatavi veikt pirkumu tikai pēc vienas reklāmas.

Ilgtermiņa mārketinga stratēģija

Tev ir jāizprot savi esošie un potenciālie klienti un jāiejūtas to ādā: jānoskaidro, kas tiem patīk un nepatīk, jāizvērtē izaicinājumi, motivācija un daudz kas cits. Tas ir process, kurā dziļa izpratne par klientu ļauj zīmolam izmantot mārketingu, kas var ļoti pozitīvi ietekmēt tā dzīvi.

Facebook Ads ir ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks, taču jāņem vērā, ka ideālas pārdošanas piltuves izveidošana pieprasa reklāmas kampaņu secības plānošanu, izstrādi un pielāgošanu, lai tās spētu izvadīt pircēju no sākumpunkta (izpratnes veidošanās) un rezultēties ne tikai produkta iegādē, bet klienta lojalitātē.

Šī mērķa vajadzībām Facebook Ads piedāvā dažādus noderīgus rīkus, lai pārdošanas piltuve varētu darboties maksimāli efektīvi. Tev ir iespēja parādīt “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši zīmola mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas, kā arī komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem pie reklāmas. Tu vari izmantot Facebook inteliģenci, lai atrastu jaunu auditoriju pēc līdzības ar jau esošajiem klientiem, kā arī precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.

Kāpēc Facebook?

Ņem vērā, ka Facebook ir vieta, kur zīmols var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Šis sociālais tīkls iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem, tāpēc uzņēmums, kas ir pamanāms Facebook ar savu pozitīvo tēlu, paliks atmiņā, pat ja lietotājiem tobrīd tā sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi.

Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.

Attīsti sava biznesa mārketinga stratēģiju, uzticot sava uzņēmuma Facebook reklāmu izstrādi mūsu kompetentajiem speciālistiem!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Vai atceraties pagājušo ziemu, kad stundām ilgi nācās tīrīt sniegu ar lāpstu? Tagad ir īstais brīdis padomāt par efektīvāku risinājumu – sniega pūtēju, kas ietaupīs gan jūsu laiku, gan spēkus. Ko ņemt vērā, izvēloties sniega pūtēju?

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

EM: Daudzdzīvokļu ēku atjaunošanai būs pieejami 173 miljoni eiro

EM: Daudzdzīvokļu ēku atjaunošanai būs pieejami 173 miljoni eiro

2024. gada 17. decembra sēdē Ministru kabinets apstiprināja jaunu Eiropas Savienības fondu atbalsta programmu, kuras ietvaros varēs uzlabot energoefektivitāti daudzdzīvokļu dzīvojamās ēkās, kā arī sekmēt energoservisa kompāniju jeb ESKO tirgus attīstību Latvijā.

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.