abc.lv skaitļos

Lietotāji online84
Aktīvie uzņēmumi25215
Nozares raksti1282
Ekspertu atbildes3041
LDz noslēdz līgumus par infrastruktūras izbūvi Daugavas kreisajā krastā par 61 miljonu eiro : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

LDz noslēdz līgumus par infrastruktūras izbūvi Daugavas kreisajā krastā par 61 miljonu eiro

LDz noslēdz līgumus par infrastruktūras izbūvi Daugavas kreisajā krastā par 61 miljonu eiro
Latvijas dzelzceļš (LDz) 23.janvārī noslēdza līgumus par stacijas Bolderāja II izbūvi, kā arī signalizāciju, telekomunikāciju un apgādes sistēmu modernizāciju posmā Zasulauks - Bolderāja.

Abu projektu mērķis ir attīstīt dzelzceļa infrastruktūras nodrošinājumu Daugavas kreisajā krastā, pakāpeniski pārvirzot kravu plūsmu no pilsētas centra - Daugavas labā krasta uz kreiso - Krievu salu.

Trešdien, 23.janvārī, Latvijas dzelzceļš parakstīja divus būvdarbu līgumus - ar pilnsabiedrību BMGS S par stacijas Bolderāja 2, astoņu sliežu ceļu izbūvi stacijā un ar Krievu salu savienojošā ceļa izbūvi. Kopējās projekta izmaksas ir 28,6 miljoni latu. Otrs līgums šodien noslēgts ar pilnsabiedrību Bombardier Belam par novecojušu signalizāciju, telekomunikāciju un apgādes sistēmu modernizāciju posmā Zasulauks - Bolderāja. Projekta kopējās izmaksas - 9,5 miljoni latu. Abus projektus plānots pabeigt 33 mēnešu laikā no to uzsākšanas brīža.

Rīgas pilsētas attīstības plāns paredz ostas pārvietošanu tuvāk jūrai un pilsētas centrālās daļas paplašināšanu, kā arī jaunu ostas termināļu būvniecību Daugavas kreisajā krastā un dzelzceļa infrastruktūras attīstību, kas savienotu jaunos termināļus ar dzelzceļa tīklu.

"Latvijas dzelzceļš apkalpo ostas un kompānijas, kas nodarbojas ar kravu eksportu un importu. Savukārt kravu intensitāte un apjoms Latvijā ik gadu pieaug. Tādēļ bija ļoti svarīgi ne vien rast jaunu risinājumu kravu caurvedes spējas paaugstināšanai, bet arī sākt šo projektu īstenot," norāda LDz prezidents Uģis Magonis.

Abu projektu kopējās izmaksas pārsniedz 61 miljonu eiro. Lielāko daļu no izmaksām sedz Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.

Informāciju sagatavoja Māris Ozols, VAS "Latvijas dzelzceļš" mediju attiecību vadītājs
Foto: Stock.XCHNG

Publicēts: 23.01.2013

Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

CSP: Martā rūpniecības produkcijas apjoms pieauga par 0,7 %

CSP: Martā rūpniecības produkcijas apjoms pieauga par 0,7 %

2024. gada martā, salīdzinot ar 2023. gada martu, rūpniecības produkcijas apjoms [1] pēc kalendāri koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās pieauga par 0,7 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Ražošanas apjoms apstrādes rūpniecībā samazinājās par 1,0 %, savukārt elektroenerģijas un gāzes apgādē – pieaugums par 3,2 % un ieguves rūpniecībā un karjeru izstrādē – par 25,8 %.

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.