Nike – vieglums un sports arī interjerā
Visiem zināms, ka iepērkoties galvenais nav tikai prece, ko iegādājies, bet arī vieta, kur tu to nopērc. Respektīvi, vai nu veikala dizains spēj uzrunāt savu auditoriju vai arī nē. Ikviens pasaules apģērbu zīmols rūpējas ne tikai par savas preces dizainu un vizuālo izskatu, bet arī par veikala dizainu.
Nike – sporta apģērbu un apavu veikala dizainam ir jābūt tieši tādam kā viņu ražotās preces vēstījums – vienkāršība, augsta kvalitāte, perfekti izstrādāts dizains un ērtums. Tieši šie ir pareizākie vārdi, lai raksturotu Ķīnas pilsētā Beijing esošo šīs kompānijas veikalu.
Par perfektu idejas realizāciju atbildīgas ir radošās galvas - Maggie Peng un Albert Tien, kas šo interjeru izveidoja 2012.gada vidū.
Nike preces tika izvietotas tādā kā bezsvara stāvoklī, lai paustu šis sieviešu sporta apģērbu kolekcijas ēterisko pamatdomu.
Veikala sienas ir baltā tonī un uz tām tiek projicētas jaunākās kolekcijas video.
Foto: http://www.maggiepeng.com/?portfolio=nike-pop-up-beijing
Publicēts:13.02.2013