Konkursā "Pārdošanas guru 2007" 3.vietā - "Jelgavas būvniecības sistēmas" pārstāvis
Šogad konkursa noslēgumā tā dalībniekiem klātienē bija jāpārdod pakalpojums - Jaungada balles organizēšana. Konkursa dalībniekiem šis uzdevums tika paziņots 24 stundas iepriekš, un šajā laikā viņiem bija jānoskaidro pasākumu organizēšanas piedāvājums un jāizdomā veiksmīgākais veids, kā pakalpojumu pārdot. Kopumā finālā par titulu "Pārdošanas guru 2007" cīnījās desmit pretendenti - vadības kompetenču centra "Duco partneris" pārstāvis Kārlis Apkalns, SIA "Nexum Insurance Technologies" produktu menedžeris Mihails Galuška, SIA "UCS" klientu konsultante Jekaterina Kaškura, SIA "Swiss Flavours" menedžeris Latvijā un Igaunijā Lauris Pētersons, SIA "Indoor group" veikala "Asko" pārdevēja-konsultante Līga Šīrona, SIA "Tele2 Retail" personāla apmācību speciālists Mihails Koroļkovs un SIA "LETA" Mediju sistēmas attīstības vadītājs Sergejs Parfjonovs. Iepriekšējo gadu konkursa fināla kārtā dalībnieki "pārdeva" gan ceļojumu uz Londonu, gan krūzīti, gan personāla atlases pakalpojumus un pārdevēju apmācības kursus, katru reizi iekļaujot uzdevumā arī kādu "āķīti".