Sāks Vidzemes šosejas posma asfalta segas rekonstrukciju
Nākamās nedēļas laikā šajā posmā uzstādītas brīdinājuma zīmes, izveidotas pagaidu pārbrauktuves satiksmes plūsmas novirzīšanai, veikti citi ceļa segas rekonstrukcijas uzsākšanai nepieciešamie priekšdarbi.
Sākot ar 20.aprīli, satiksmei pilnībā tiks slēgta brauktuve virzienā no Rīgas visā rekonstrukcijai paredzētā posma garumā. Satiksme abos virzienos tiks organizēta blakus brauktuvē, kur šobrīd ir ceļa divas joslas virzienam uz Rīgu. Satiksmes organizēšanai netiks izmantoti luksofori, taču būs noteikti ātruma ierobežojumi.
Uz blakus brauktuvi tiks pārceltas arī virzienā no Rīgas esošās sabiedriskā transporta pieturvietas, bet pieturvieta "Remberģi" tiks pārcelta apmēram 600 m uz priekšu Siguldas virzienā.
Atbilstoši projektam, asfalta segas rekonstrukcija tiks veikta ceļa posma abos virzienos, secīgi organizējot darbus vispirms vienā, pēc tam otrā ceļa brauktuvē. Projekts paredz asfalta segas rekonstrukciju, izmantojot reciklēšanas metodi, kas nozīmē, ka vecais asfalta segums tiks safrēzēts, segas stiprināšanai sajaukts ar cementu, izlīdzināts un pa virsu trijās kārtās ieklāta jaunā asfalta sega. Projekts neparedz ceļa pamatu rekonstrukciju.
Projekta ietvaros tiks rekonstruēts arī Garkalnes pārvads (reģionālā autoceļa P3 pārvads pār autoceļu A2), pārvads pār dzelzceļu un gājēju tunelis aiz Langstiņu pagrieziena. Rekonstrukcijas zonā tiks atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, gar ceļa malām esošās metāla drošības barjeras, atsevišķā posmā tiks izbūvēta lietus ūdens kanalizācija, iztīrīti grāvji un rekonstruētas caurtekas.
Paredzēts, ka līdz darbu tehnoloģiskajam pārtraukumam rudenī, visās ceļa joslās abos virzienos jābūt ieklātām seguma apakškārtām, atsevišķās vietās - arī virskārtām. Ceļas segas rekonstrukcijai pilnībā jābūt pabeigtai 2016.gada ceļu būves sezonā.
Ceļu būves uzņēmums SIA "Binders" atvainojas par sagaidāmajām neērtībām un lūdz satiksmes dalībniekus ievērot rekonstrukcijas laikā spēkā esošos brīdinājumus un norādes.
Ceļas segas rekonstrukcijas pasūtītājs un būvuzraugs - VAS "Latvijas Valsts ceļi", projekts - SIA "BRD projekts. Galvenais būvuzņēmējs - CBF SIA "Binders", apakšuzņēmēji - SIA "Lemminkainen Latvija", AS "Ceļu pārvalde", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Tilts". Līguma summa - 14,9 milj. eiro bez PVN.
Foto: Lee Cannon/flickr.com