Vēlas izveidot divas jaunas amata vietas Rīgas būvvaldē, tam lūdzot 36 700 eiro
Rīgas pilsētas būvvalde šā gada pašvaldības budžeta grozījumos atkārtoti lūdz piešķirt līdzekļus 36 736 eiro apmērā divu papildu štata vietu izveidei.
Kā Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas sēdē pastāstīja būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs, šo priekšlikumu būvvalde izteica arī, pērn decembrī pieņemot 2016.gada budžetu, taču tas noraidīts.
Būvvalde cer darbā pieņemt galveno būvniecības informācijas sistēmas ekspertu, kam tiktu maksāta mēnešalga 1287 eiro apmērā pirms nodokļu nomaksas.
Kā skaidro būvvaldē, šis amats nepieciešams, lai būvvalde nodrošinātu pilnvērtīgu Latvijas Būvniecības informācijas sistēmas ieviešanu, kvalitatīvu un efektīvu informācijas apmaiņu, uzkrāšanu un publicēšanu noteiktos termiņos. Tam tiek izmantotas dažādas informācijas tehnoloģijas un sistēmas, kurām nepieciešams organizēt uzturēšanu, tostarp aktualizāciju un pilnveidošanu, ņemot vērā normatīvo aktu izmaiņas, būvniecības procesus Rīgā, būvvaldes iekšējo procesu pilnveidošanu un sabiedrības administratīvā sloga samazināšanu.
Šīs personas pienākumos būs informācijas tehnoloģiju, e-pakalpojumu un tīkla risinājumu uzturēšana. Papildus tam šis speciālists organizētu un piedalītos informācijas sistēmu, datubāzu un pašvaldības elektronisko pakalpojumu projektu izstrādē būvvaldes vajadzībām, organizētu būvvaldes e-risinājumu izstrādi un uzturēšanu.
Tāpat būvvalde darbā cer pieņemt klientu apkalpošanas centra galveno speciālistu, kuram maksātu mēnešalgu 1190 eiro pirms nodokļu nomaksas.
Kā norāda būvvaldē, jaunā amata vieta nepieciešama, ņemot vērā jauno Būvniecības likumu, par kuru jāsniedz konsultācijas, jo tas neesot izprotams ne tikai pasūtītājiem, bet arī profesionāļiem. Vieta nepieciešama arī, ņemot vērā būvniecības dokumentu apjoma palielināšanos un nepieciešamību iekļauties noteiktos dokumentu izskatīšanas termiņos, lai samazinātu esošās rindas apkalpošanas centrā un atbildētu uz klientu tālruņa zvaniem.
Būvvaldes Klientu apkalpošanas centrs gada laikā veic 104 000 dokumentu apstrādi, apkalpo 50 000 klientus un pieņem 30 000 klientu zvanus, skaidro būvvaldē.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas deputāti šodien atbalstīja šos būvvaldes priekšlikumus iestrādei šā gada pašvaldības budžeta grozījumos. Šie un citi budžeta grozījumi vēl būs jāapstiprina deputātiem Rīgas domes sēdē.
LETA
Foto: Stock.XCHNG