Ceļš ir speciāli izveidota, parasti ar segumu noklāta zemes strēle, kas paredzēta sauszemes transportlīdzekļu, kā arī gājēju kustībai.
Latvijā pastāv galvenie autoceļi, reģionālie autoceļi, kā arī vietējie, un tāpat pastāv vairāki ceļa seguma veida. Galvenie autoceļi ir ceļi, kas valsts autoceļu tīklu savieno ar citu valstu galvenās nozīmes autoceļu tīklu un galvaspilsētu, kā arī ar pārējām republikas pilsētām vai kas ir republikas pilsētu apvedceļi. Reģionālie autoceļi ir autoceļi, kas savieno novadu administratīvos centrus savā starpā vai ar republikas pilsētām vai galvaspilsētu. Savukārt vietējie autoceļi ir ceļi, kas novada administratīvos centrus savieno ar novada pilsētām, novada apdzīvotām teritorijām, kurās atrodas pagastu pārvaldes, ciemiem vai citiem valsts autoceļiem vai savā starpā atsevišķu novadu administratīvos centrus.
Galvenie autoceļi ir asfaltēti, arī reģionālie visbiežāk ir asfaltēti, tomēr gadās arī grants ceļi. Savukārt vietējie ceļi visbiežāk ir ar grants segumu.
Pastāv tādi ceļu seguma veidi kā cementbetons, asfaltbetons, izturīgi šķembu materiāli, šķembas apvienojumā ar granti, vienkārši grants u.c.
Tilts ir inženiertehniska būve ceļa pārvadei pār šķēršļiem, piemēram, upēm, strautiem, aizām, apbūvēm, citiem ceļiem, gravām utt. To izmanto šķēršļa šķērsošanai ar transportu vai kājām. Tamdēļ iespējami arī gājēju tiltiņi.
Pastāv vairāku veidi tilti: * Siju tilti * Atgāžņu tilti * Plātņu tilti * Vanšu un iekārtie tilti * Kopņu tilti * Pontonu tilti * Loku un kombinēti sistēmu tilti
Ceļu būve, ceļu zīmes, labiekārtošana, labiekārtošanas darbi, bruģēšana, bruģēšanas darbi, ceļu zīmju uzstādīšana, asfalta ieklāšana, asfaltēšanas darbi, celtniecības tehnika, celtniecības tehnikas noma, ceļu būves tehnika, Rīga, Sigulda, Saulkrasti, Jūrmala, Ogre, betona bruģakmens, bruģakmens, apmales, ietvju apmales, ceļu apmales,
Ceļu būve, ceļu zīmes, labiekārtošana, labiekārtošanas darbi, bruģēšana, bruģēšanas darbi, ceļu zīmju uzstādīšana, asfalta ieklāšana, asfaltēšanas darbi, celtniecības tehnika, celtniecības tehnikas noma, ceļu būves tehnika, Rīga, Sigulda, Saulkrasti, Jūrmala, Ogre, betona bruģakmens, bruģakmens, apmales, ietvju apmales, ceļu apmales,
Horizontālo apzīmējumu marķēšana, horizontālo apzīmējumu krāsošana, Līniju krāsošana, Autostāvvietas marķēšana, Gājēju pāreju marķēšana, Virzienu bultas, simboli, numuri, ceļa zīmes, Sporta laukumu, veloceliņu krāsošana, Industriālo teritoriju, loģistikas centru horizontālo apzīmējumu marķēšana, Ārējo laukumu zonējums pie
Horizontālo apzīmējumu marķēšana, horizontālo apzīmējumu krāsošana, Līniju krāsošana, Autostāvvietas marķēšana, Gājēju pāreju marķēšana, Virzienu bultas, simboli, numuri, ceļa zīmes, Sporta laukumu, veloceliņu krāsošana, Industriālo teritoriju, loģistikas centru horizontālo apzīmējumu marķēšana, Ārējo laukumu zonējums pie
Asfaltēšanas darbi, asfaltbetons. Asfaltēšana, asfaltbetona seguma atjaunošana, ceļa zīmes. Ūdensapgādes, kanalizācijas un siltumtīklu sistēmu būvmontāža, remonts, renovācija, izbūve. Ceļu, ielu remonts, laukumu izbūve, teritoriju labiekārtošana. Bruģēšana. Ceļu un satiksmes drošības organizēšana, shēmas projektēšana, saskaņošana,
Asfaltēšanas darbi, asfaltbetons. Asfaltēšana, asfaltbetona seguma atjaunošana, ceļa zīmes. Ūdensapgādes, kanalizācijas un siltumtīklu sistēmu būvmontāža, remonts, renovācija, izbūve. Ceļu, ielu remonts, laukumu izbūve, teritoriju labiekārtošana. Bruģēšana. Ceļu un satiksmes drošības organizēšana, shēmas projektēšana, saskaņošana,
Pēc lietošanas nolūka tiltus iedala vairākos veidos – pastāv dzelzceļa tilti, autoceļu tilti, metro tilti, gājēju tilti, kombinētie tilti, kā arī akvedukti. Akvedukts ir tilts ūdensvada cauruļu, apūdeņošanas un hidroenerģētisko kanāku pārvadīšanai pāri upēm, ceļiem un citiem šķēršļiem.
Arī viadukts ir tilts pār dzelzceļa līniju, gravu, ceļu utt. Ceļa pārvads arī tiek dēvēts par tiltu, kas paredzēts viena ceļa pārvadīšanai par otru dažādos līmeņos.
Pēc savas būtības tilts ir sarežģīta konstrukcija, kas veidota no daudz dažādiem elementiem un sastāvdaļām. Tās tiek pakļautas dažādām arējām parādībām, piemēram, nelabvēlīgiem laikapstākļiem, tādiem kā vējš, temperatūra u.c.
Ar ceļu, tiltu būvniecību un remontu Latvijā nodarbojas vairāki uzņēmumi, kas tādā veidā, pirmkārt, nodrošina drošu pārvietošanos, kā arī vissvarīgākais – kvalitatīvus ceļus bez bedrēm un plaisām.