
Mēbele gulēšanai un sēdēšanai
Uz dīvāna cilvēki pavada krietnu savas dzīves daļu, tāpēc, izvēloties šo mēbeli, nepieciešams izvērtēt, kādam nolūkam dīvāns kalpos – vai tas paredzēts atpūtai un viesu uzņemšanai vai arī gulēšanai.

Bija spīķeris, ir viesnīca un biroji
Ārēji tā ir skarba un noslēgta māja, bet, pārkāpjot slieksni, tā pārsteidz un var pat teikt – atmirdz kā brīnums.

Ķebļu komplekts
Ķeblis "Buks". Dizains - Rijada (Rihards Funts). Izpildījums: Andrejs Vilciņš.

"Rockwool" – fasāžu siltināšanas materiālu eksperts
Ēku būvniecības procesā svarīgs ir ne tikai pārdomāts projekts un profesionāli darbu veicēji, bet arī augstvērtīgi celtniecības materiāli, kuri nodrošina ēku tehnisko un vizuālo kvalitāti, kā arī ilglaicību. Celtņu apdares procesā īpaši būtiski ir domāt par ēku siltināšanu.

Iekaramas mēbeles vasarai
Vai tas nav jauki - vasarā no darbiem brīvā brīdī atpūsties, līgani šūpojoties starp debesīm un zemi? Tas ir iespējams, ja jums ir šūpuļtīkls vai šūpuļkrēsls.

Praktiskas lietas dārzam
Interesanti priekšmeti, ko skaistākam, ērtākam un praktiskākam dārzam piedāvā Latvijas ražotāji un preču izplatītāji.

Kad nepieciešami inženierģeoloģijas darbi?
Plānojot celt ģimenes māju, parasti tiek rēķināti izdevumi ēkas projekta izstrādāšanai, būvmateriālu pirkšanai, celtnieku darba apmaksai, teritorijas labiekārtošanai. Taču nereti tiek aizmirsti inženierģeoloģiskie izpētes darbi.

Ko nozīmē jēdziens "ēka"?
Portāla lasītājs iesūtījis jautājumu ar lūgumu paskaidrot, ko nozīmē jēdziens "ēka". Paskaidrojam šo jēdzienu, izmantojot LR likumos izmantotos terminus un tiesu praksi.

Kādas ir patērētāja tiesības, ja sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums
Vai ir kāds likums, kas aizsargā mani kā mājas īpašnieku pret būvniekiem haltūrētājiem? /Ivars/
Paskaidrojumam - fragments no Patērētāju tiesību aizsardzības likuma.

Dzimis arhitekts. Ingurds Lazdiņš
Arhitektūra ir domu gājiens – veids, kā nonāk līdz projekta risinājumam – tā uzskata Ingurds Lazdiņš, savas jomas eksperts ar 20 gadu pieredzi. Savu darba stilu viņš raksturo kā racionālu, funkcionāli pamatotu, iespējami pārdomātu un arī kontekstuālu, pat asociatīvu. Gandarījumu par padarīto iegūst tad, kad objektā ir izdevies ielikt daļu no sevis – kādu māksliniecisko virsvērtību, kādu emocionālu vai estētisku momentu.